درمان بواسیر (هموروئید) با لیزر ایتالیایی

بکارگیری متد ICE
درمان بدون درد و بیهوشی فقط
در 30 دقیقه

عمل بواسیر با لیزر چیست؟

اگر میخواهید بواسیر یا هموروئید (hemorrhoids) شما زودتر و در کمترین زمان درمان شود. بهترین راه آن است که از عمل بواسیر با لیزر (Laser Hemorrhoids) استفاده کنید. درست است که بواسیر درمان های مختلفی دارد و با توجه به درجه و شدت بواسیر شما این درمان ها هم تفاوت خواهد داشت. ولی برای بواسیرهایی که پیشرفت کرده اند و زائده گوشتی بواسیر از ناحیه مقعد بیرون زده است, بدون شک بهترین راه درمانی لیزر بواسیر است.

لیزر بواسیر یا عمل جراحی بواسیر با لیزر یک روش مدرن است که بیمار کمترین حس درد را دارد عمل هموروئید با لیزر در یک ساعت تمام می شود.

برای دریافت مشاوره از پزشک متخصص فلوشیپ جراحی روده بزرگ ( جراحی کلورکتال ) اطلاعات خود را به صورت دقیق وارد کنید.

درمان بواسیر با لیزر تنها در 30 دقیقه!

عمل لیزر بواسیر خیلی ساده تر از آن است که تصورش را می کنید. این عمل به صورت سرپایی و بدون هیچ بستری شدنی در مرکز درمانی توسط دکتر متخصص انجام می شود. درست بعد از عمل هم می توانید به زندگی عادی خودتان برگردید و کارهای روزمره خودتان را انجام دهید.

عمل بواسیر با لیزر چگونه است؟

شاید برای شما هم این سوال مطرح شود که عمل بواسیر با لیزر چگونه است؟ لیزر بواسیر قطعی ترین و سریعترین روش درمانی بواسیر است و به دو صورت انجام می شود. البته پزشک معالج شما با توجه به شدت بواسیر و درجه آن یکی از این عمل ها را انتخاب می کند.

اولین راه عمل بواسیر با لیزر استفاده از اشعه درمانی IRC است. این روش لیزر درمانی برای بواسیرهای درجه ۱ و ۲ بسیار مناسب است. در این روش دکتر زائده های گوشتی التهابی بواسیر را با کمک اشعه IRC از بین می برد. نتیجه عمل خیلی سریع خودش را نشان می دهد و بیمار هیچ گونه درد و خونریزی را تجربه نمی کند. در واقع لیزر بواسیر یک درمان بدون درد و بدون خونریزی می باشد.

مزایای لیزر بواسیر

تا اینجا حتما با مزایای لیزر بواسیر آشنا شده اید ولی فهرست وار این مزایا را بیان می کنیم.

  • شما ساده ترین و بهترین عمل عمرتان را تجربه خواهید کرد.
  • عمل لیزر در مطب یا کلینیک به صورت سرپایی توسط دکتر متخصص انجام خواهد شد.
  • بعد از عمل می توانید به منزل بروید و به کارهای هر روزه خودتان برسید.
  • نیازی به بستری های قبل و بعد از عمل ندارید.
  • لازم نیست برای عمل از بیهوشی کامل استفاده کنید. عمل لیزر با بی حسی موضعی انجام می شود.
  • از عوارض ها و ریسک های بیهوشی کامل در امان خواهید بود.
  • پانسمانی ندارید تا هر روز برای عوض کردن آن به مطب برگردید.
  • لیزر بواسیر همه بافت های آلوده شده را دوباره ترمیم می کند.
  • بعد از عمل نیاز به مراقبت خاصی ندارید.
  • لیزر بواسیر در کل کمتر از نیم ساعت از وقت شما را می گیرد

سوالاتی در مورد درمان بواسیر با لیزر

بواسیر در بارداری بسیار شایع است از طرفی پزشکان درمان هموروئید با جراحی در بارداری را به دلیل بیهوشی، درد و خونریزی بالا پیشنهاد نمی کنند. اما درمان با لیزر به دلیل سرپایی بودن و عوارض خفیف برای بارداری می تواند بهترین گزینه درمانی باشد.

لیزر پرتوان با احتمال بیش از 90% بواسیر شما را از گرید 1 تا 4 درمان می کند. لیزر مادون قرمز نیز بواسیر های گرید 1 الی 2 را به قطع درمان می کند.

بواسیر بادی اصطلاحی است که به‌نوعی از هموروئید خارجی گفته می‌شود. این نوع زائده باعث ایجاد گوشتی به شکل بادکنک در انتهای رکتوم می‌شود و با درد همراه است

خیر، اگر پزشک از لیزر پرتوان استفاده کند و متخصص باشد احتمال بازگشت بواسیر بسیار پایین است. چرا که لیزر باعث ریشه کن شدن بیماری می شود.

در لیزر مادون قرمز یا کم‌توان هیچ دردی ندارد حتی نیازی به بی‌حسی نیز نیست. در لیزر پرتوان ناحیه مقعد را بی‌حس می کنند یعنی در حین لیزر دردی را احساس نخواهید کرد و بعد از لیزر نیز مقدار درد بسیار خفیف است.

خیر، این لیزر ها به هدف درمان انواع بیماری های نشیمنگاهی توسط کشور های اروپایی و آمریکایی ساخته می شود و علاوه بر این که عوارض خاصی ندارند انواع بیماری های نشیمنگاهی ازجمله بواسیر را درمان می کنند.

مقایسه لیزر با جراحی در درمان بواسیر